Nedtælling til … 3

Her i den sidste uge, inden slaget skal stå, har jeg fået foreskrevet kun at løbe få og korte ture. Det betyder en lille tur hver anden dag på 4-5 km. Så sådan blev det. Det vil sige, at min tur blev godt 6 km. Man kan jo forløbe sig. 🙂 Nej, det er bare lidt svært nøjagtigt at beregne turens længde undervejs. Det bliver sådan lidt et slag på tasken.

Jeg smuttede i skoven alene hen under aftenen, da vinden var løjet af. Der duftede dejligt, fuglene sang stadig, og jeg synes, at de første 2½-3 km som sædvanlig var hårde, men så kørte maskinen. Og i dag var det en lidt hurtigere maskine, 6 min/km, som er lidt langsommere end mit 10 km løbstempo. Det var virkelig ok. Skoven er snefri nu, men stierne er visse steder ret smattede. Nu skal solen bare brænde igennem og tørre det hele op. Så er vi flyvende – også på skovstierne.

Jeg havde lidt for meget tøj på. Jeg havde ikke turdet smide den langærmede under jakken, så jeg svedte. Men til gengæld er de 3/4 lange tights blevet luftet igen, godt nok med cep-strømperne til, så der er ikke noget bart. 🙂

I den forbindelse overvejer jeg, hvad løbetøj jeg skal have med til Berlin. Vejrudsigten lover – indtil videre – regn og ca. 8 gr. på søndag, så jeg skal planlægge efter det. Men samtidig skal jeg have tøj med til, hvis det gode vejr, som der er i Berlin pt., holder. Det satser jeg på… 🙂

For en lille løbetur i Berlin langs Spree på fredag ville jo ikke være dårligt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Billedet lånt fra www.luise-berlin.com

2 thoughts on “Nedtælling til … 3

  1. Hej Katrine

    Hvor lyder det bare lækkert 😀 Her er det også kun de kortere ture, der er på programmet i denne uge, inden der skal løbes halvmarathon på søndag. Synes nu du er en smule heldigere at skulle løbe i dejlige Berlin… Det slår ligesom cykelstierne i Aalborg Øst 😉

    Hav en dejlig aften!

    Og må altså lige sige, det er hyggeligt at følge med på din blog. Du er lidt bedre til at få taget billeder, end jeg er… 😉

    Mange hilsner Tinna

  2. Hej Tinna

    Jeg glæder mig også rigtig rigtig meget. Det er lidt som en beløning for at have været så flittig i løbeskoene igennem mere end 2 år. Og for at have sat mig nogle mål, som jeg har opnået.

    Det varmer at høre, at du får noget ud af at komme forbi her på min blog. Den er jo startet som en træningsdagbog med fed layout og automatisk datering, men så har den ligesom udviklet sig lidt. Når der er faste læsere, som også kommenterer, er jo lidt som at have pennevenner. 🙂 Jeg synes også, at det er lidt hyggeligt at følge med på andres blogge, og nu også din! 🙂

    Jeg har fået en ny mobil, som tager gode billeder. Det gør det forholdsvist nemt at tage billeder undervejs. Hvis man altså har mobilen med. Og tænker på at tage billede. 🙂

    En god og afslappende aften til dig.

    Kh Katrine

Skriv et svar

