Pist væk verschwunden…?

Gårsdagens utilpashed var pist væk verschwunden i dag. Så da jeg kom fra arbejde, blev løbetøjet kastet på og skoene snøret, inden jeg kom på andre tanker. Vejret var på min side, sol og blå himmel. Jeg ville gerne kunne skrive, at jeg så piskede af sted, men det er jeg slet, slet ikke i stand til. 🙂 Så hunden og jeg kom af sted i vores adstadige tempo, for opvarmning er jo godt og sundt for kroppen.

Det blev til en fin tur på 9 km, rundt i St. Dyrehave, alt efter hvor der var grussti og ikke is og sne. Det blev også til lidt trippen flere steder, hvor solen ikke har fået ordentlig fat. Jeg havde god energi og gode ben hele vejen og løb de 9 km i mit 10 km løbstempo. Så det var en god tempotur, at det var meningen.

Og hvorfor er det så lige, at min præstation og fornemmelsen i kroppen svinger sådan? Aner det ikke…. I dag har jeg faktisk ikke spist særlig meget, men nåede lige at spise en pære lige inden jeg løb ud af døren. Som regel spiser jeg ikke de sidste par timer inden, men noget frugt gør åbenbart ingen skade.

Nå ja, mandag morgen er jo morgenløb med klassen, så morgenen startede faktisk med 3 km rundt i Lynge. I morgensolen med glade og friske børn. Ikke en dårlig start på ugen…

vintergæk i sne

2 thoughts on “Pist væk verschwunden…?

  1. Hej Kim

    Velkommen til! Du skal være så hjertelig velkommen til at følge med i mine strabadser og momentane øjeblikke af glæde. 😉

    Det bliver efterhånden til noget, turerne, men når man først er rigtig i gang ved 5 km, så må man jo løbe lidt længere. Jeg har altid været en langsom starter….

    Kh Katrine

Skriv et svar

