..så falder januarsneen hvid…

Så kom det næste snefald. Vejene herude på landet er helt tilsnede, vi er ikke de første, som der bliver ryddet, og det er helt i orden.

I går så der sådan ud i skoven: pics 149 I dag ser der således ud i haven, hvor der er kamp mellem solsortehannerne og sjaggerne, og hvor det grå har overtaget igen:

P1030744Og sneen falder og falder. Så lige nu er det ok, at forkølelse og hoste forhindrer de store fysiske udfoldelser fra min side. Selvom jeg fortsat er nervøs for formkurven, når det nu er 6 dage siden sidste løbetur….

6 thoughts on “..så falder januarsneen hvid…

  1. Hej Katrine
    Ja, sneen falder også her. Lige nyder jeg hjemmearbejde og en god kande te.
    Er du også hjemme i dag? Lyder til du stadig er forkølet.
    Kh Megan

  2. Hej Megan
    Havde læst, at du havde hjemmearbejdsdag. Ja, jeg er også hjemme i dag. I går synes jeg, at jeg egentlig havde det fint og så sker der det, som tit sker, at jeg begynder at fare lidt for meget rundt og lave alt muligt. I går var det forskellige salater og bagværk. Men så klapper jeg lidt sammen igen, og nu til morgen snotter jeg igen til den store guldmedalje. 😦 Så kan jeg måske lære det….
    Men lige nu er det hyggeligt nok…
    Kh Katrine

  3. God bedring til dig – håber du snart er på benene igen. Mens du tuller rundt derhjemme og plejer helbredet har du måske lyst til at være med i en lille leg jeg har tagget dig i ?

  4. Hej Katrine

    Jeg er frisk på det lille leg. Hvad går det ud på? For jeg tuller nemlig så meget rundt herhjemme. Dagen går og klokken slår….
    Men jeg må tilstå, at lidt hyggeligt er det, især når sneen vælter ned udenfor vinduerne. 🙂
    Kh Katrine (hende den anden)

  5. Hej Katrine,

    Rigtig god bedring.
    Du skal bare tage dig tid og blive rask igen. Jeg er sikker på din form ikke lider voldsom tilbagegang.

    Det er så glat på vejene i dag, så som du selv skriver gør det ikke helt så meget at det er nu du bliver syg.

    Rigtig fine indlæg du har lavet. Gode fotos og din løbe-litteratursliste er meget inspirerende. Jeg var også glad for “Jorden rundt i løb”, og har tænkt nøjagtig det samme mht. skildringen af Sibirien 🙂

    Jeg skal have fat i nogle af de udenlandske bøger du nævner. Dem kender jeg slet ikke.

    God bedring

    Kh Karina

  6. Hej Karina
    Mange tak for dine ønsker om god bedring. De må have virket 😀 for jeg tog på arbejdet i dag. Hostede en del, men det gik. Jeg er dårlig til at pille rundt herhjemme. Jeg får ingenting lavet, af de vigtige ting ihvertfald, og tiden går bare.
    Så lidt aktion var fint.
    Kh Katrine

Skriv et svar

