Når lidt bliver til mere

I dag fik jeg rørt det ene og det andet. Grundet nye skemaer fra i dag skiftede vores løb med klassen-dag til mandag morgen. Vi vågnede op til frisk sne, og turen med alle børnene – 44, når alle er mødt – gik ad en snedækket cykelsti og derudaf. Alle bliver lidt kåde af nyfalden sne, og alle fik røde kinder, inkl. mig samt lidt sved på panden. Alle går og/eller løber mellem 2 til 6,5 km og er friske til arbejdet og opgaverne bagefter.

Så jeg fik løbet godt 5 km her til morgen, og efter arbejde tog jeg ned og trænede. Jeg fik brugt crossmaskinen i 40 min og trænede derefter mave, ryg og arme. Super dag træningsmæssigt.

Huaaahhhh!!!

4 thoughts on “Når lidt bliver til mere

  1. Hej Katrine,

    Sikke en god træning inde og ude. Det lyder dejligt.
    Tror det er rigtig godt man husker at træne mave og ryg.

    Det må være dejligt at kunne løbe som en del af sit arbejde.

    Tak for din kommentar på min blog, godt at høre jeg lød lidt mere “let”.

    Glæder du dig til løbet i Berlin? Jeg ville også gerne med, men skal noget andet lige kort efter, så det passer ikke så godt. Men Berlin er bare en skøn by, så jeg tror det bliver en god oplevelse for dig.

    Hav en god dag

    Kh Karina

  2. Hej Katrine,

    Hvilke vintertights bruger du egentlig? Jeg løber pt med Helly Hansen undertøj og overtræksbukser, men søger efter gode tights.

    Er meget glad for mine fusion tights men de er ikke til vinterbrug. Så på et par Craft, der virkede som god kvalitet og varme. De havde desværre ikke min størrelse.

    Kh Karina

  3. Hej Karina
    Jeg glæder mig til Berlin, men synes efterhånden at det er tid til at få nogle flere km i benene. På den anden side ved jeg, at jeg godt kan løbe de 21,1 km, men det ville jo være rart at gøre det i en – for mig – pæn tid. 🙂
    Jeg har et par Nike Winterlaminate tights, som er lidt ekstra polstret foran på lårerne. De er faktisk fine, også selvom det er flere graders frost. Jeg har ellers også løbet i skiunderbukser og overtrækkere, men kan godt lide den “lette” følelse af tights’ne. Men som du har kunnet læse, manglede jeg snoren til at få strammet ind i livet. Men det fik jeg løst. 🙂 Tights’ne købte jeg på nettet i England til godt halv pris i forhold til priserne herhjemme.
    God aften til dig.
    Kh Katrine

  4. Hej Katrine
    Hvor er det fint at løbe med børnene. Jeg møder tit en masse løbende børn i Blovstrød. De starter dagen med at løbe, i hvert fald i sommerhalvåret. Det er en superfin start på dagen, og det ser rigtig hyggeligt ud.

    @Karina – jeg løber altid i tights. Jeg kan ikke lide at have flagrende overtræksbukser. Man kan få forskellige slags, og det er min erfaring, at de er fuldt varme nok til næsten al slags vejr. Jeg har et par fra Newline, som har windbreaker foran på benene, og som jeg mest bruger til at cykle i. Men på virkeligt kolde, blæsende dage løber jeg i dem.

    kh Helle

Skriv et svar

