Årets sidste dag

Var så dagen, hvor jeg endelig kom ud i løbetøjet. Det var SÅ tiltrængt, både for mig og hunden. Og det var SÅ dejligt at komme over i skoven igen. Stierne var frosthårde, men stort set sne- og isfri. Det blev en kort – og langsom – tur på 5 km. Jeg var øm i ryggen af al det hosteri og alt sløv i resten af kroppen af al det slappen af  og flyden rundt i stole og sofaer.

billede 078

Men det var vidunderligt igen at mærke frosten i kinderne, luften i ansigtet, og varmen, som langsomt breder sig i kroppen. Nogen gange er det først, når man kommer af sted igen, at man mærker, hvor meget man har savnet det.

Karla var så meget på, så hun faktisk var hjælpemotor. Jeg har hjemme-bastlet et bælte, hvor man kan sætte en karabinhage fast med snoren til hunden. Det sidder så på hoften/taljen, og når hunden af iver trækker i snoren, får mor lidt fart på. 🙂 Det er super op af bakkerne. 😉 Hun nød det også, og hun slapper af nu. billede 114

Det gør jeg også, lige inden festen her på matriklen skal begynde. Det er en familiefest i år, bare med os selv. Det er dejligt at have alle tre børn hjemme, formodentlig også sidste år, men det varmer en mors hjerte, at selv storedrengen på snart 17 gider være hjemme. Så vi skal til at lave mad, dække bord og være klar til Dronningens nytårstale.

Jeg ønsker jer alle derude et…

Vi ses i det nye år!

2 thoughts on “Årets sidste dag

  1. Hej Katrine
    Dejligt du fik en fin løbetur på årets sidste dag. Smart ide med bæltet om livet, karabinhagen og hunden, som trækker op af bakker og i det hele taget. Det må være en ide for Keeva og jeg i 2010! :0)

    Håber I havde en hyggelig aften … og så er vi i gang med det nye år! Håber det bliver et dejligt et … glæder mig til at følge dig på blogløbeturene m.m.

  2. Hej igen
    Bæltet er super. Jeg har lavet det af materialer fra Bauhaus :-). De har en super afdeling med reb, nylon”ting” und alles. Så lige en symaskine og så undgår man at blive trukket helt skæv i kroppen.
    Vores aften var rigtig hyggelig – tak – jeg håber, at jeres gik ligeså.
    Jeg glæder mig altid til et nyt år. Det er så åbent og “friskt”.
    Kh Katrine

Skriv et svar

