2. juledag-skudtsmut

Jeg er vågnet med en slem hovedpine. Min plan er jo ellers at få fundet løbeskoene frem fra skabets dyb, hvor de har holdt pause i 10 dage. Jeg starter med at tage et par Panodiler, få drukket en masse vand og håber så, at jeg – eller mit hoved – er klar om et par timer. Vejret er herligt – et par graders varme og høj sol. Ihvertfald her i Karlebo. Det snede i nat, men varmegraderne har taget sig af det.

Hvis der er nogen, som ikke holder Politiken, skal de se på webavisen. Der bliver kørt det helt store løbetema i øjeblikket. Der en del artikler i dag, som er værd at læse, især for de, som gerne vil i gang.

Skriv et svar

