Argghhh og ihhhh……..

Arggghhh fordi min hoste forhindrer og min læge fraråder løb i det kolde vejr, fordi min hoste er blevet værre igen. Det er på en gang frygtelig irriterende, fordi der er noget over at løbe første gang i sne hver vinter, som jeg går glip af og samtidig befriende og frisættende, fordi jeg kan mærke, at jeg ikke er helt frisk, og der er jo rigeligt at bruge tiden til i øjeblikket.

Jeg har været ude at gå i det frostklare vejr, og ihhhhhh, hvor ser skoven dog fantastisk ud. Totalt Narnia-agtigt. I går gik jeg en længere tur med hunden, også for at checke stiernes tilstand ud, men man må sige, at der er service på i St. Dyrehave: De største grusstier er blevet skrabet, så man ikke skal løbe i dyb sne. Ærgerligt for mig, at jeg ikke kan drage nytte af det lige nu….:-(

På den anden side har jeg jo mere tid indendørs. Så der bliver lavet lidt til-og-fra kort, og jeg får syet nissehuer til lillepigen og dukken. Der er gået totalt krea i den…

Men helt ærligt….så kom dog videre og derudaf….:-) Der skal ikke gå for meget Isabella Smith i det. Så vi sørger også for at se nogle julefilm, Fars Fede Juleferie, Alene hjemme og alt det der Gøg-og-Gokke humor, som vi bare bliver NØDT til at se på denne tid.

One thought on “Argghhh og ihhhh……..

Skriv et svar

