Kort tur – uden hoste

Jeg har været hjemme fra arbejde i dag, fordi jeg hoster frygtelig meget. Jeg føler mig egentlig ikke syg, men hoster som en hårdtramt tuberkulosepatient, og det er bare så ubehageligt. At hosten også giver hovedpine og en samtale med lægen gjorde, at jeg blev “holdt” hjemme i går og i dag. Ifl. lægen så er voldsom hosten også en måde, som influenza A viser sig på, hvis man ikke får den alvorlige del.

Jeg vovede pelsen og tog løbetøjet på, da jeg ikke havde feber og trængte til at komme ud. Det blev til en lille tur, hvor hosten holdt sig væk de godt 5 km. Det var koldt, og handskerne blev på hele vejen. Men jeg kan godt mærke, at min krop ikke er helt på toppen. Den er tung og træt.

Skriv et svar

