Huuuaaa – jeg er tilbage….

Ihvertfald i løbetøjet. Jeg kom af sted i dag, og det var godt. Vejret var køligt, men frosten var blevet fortrængt, så det var en fornøjelse. Det blev en af de dage, hvor jeg synes, at jeg kunne blive ved. Det blev til 10,5 km i pænt tempo, 6:30 min/km, og det med pauser til pindesmidning til hunden, som jo er blevet voldsomt snydt den sidste uge. Så det var en virkelig god tur med overskud.

Det var samtidig første tur med de nye vintertights fra Nike – Winter Laminate Tights. Varmen kunne jeg sagtens holde i dem, men de første km gled de lidt ned. Hvad enten det skyldes, at bukserne ikke har en snor i liningen, min bagdel er for stor til Nikes modeller, som jo er kendt for at være meget smalle, eller noget helt tredje er ikke til at vide. Ihvertfald løste problemet sig, da jeg begyndte at svede, da bukserne blev varmet op eller noget helt andet. Men indtil videre har de bestået.

Det er vigtigt at holde fast i den gode følelse, som jeg havde i dag, både under løbeturen og selvfølgelig også bagefter. Den skal findes frem og genbruges, når det falder svært at komme af sted. Eller jeg har svært ved at huske, hvorfor jeg gør det her.

Skriv et svar

