På rejse i ukendt (web) land

Jeg vil arbejde lidt på min blogs udseende og begiver mig af sted i ukendt territorium, da jeg aldrig før har arbejdet hverken i html-sprog eller redigeret i sidernes CSS. Men nu vil jeg prøve at give bloggen et lidt mere spændende og indbydende udseende.

Derfor kan der i den næste tid komme lidt uregelmæssigheder og ændringer, som hurtigt ændres igen.

På vejen håber jeg at blive klogere på det grafiske udtryk og redskaberne, men nu får jeg se…..

2 thoughts on “På rejse i ukendt (web) land

  1. Hej Katrine,

    Spændende med nyt lay-out – held og lykke til.

    Hvor kommer navnet Kimbiakat fra?

    Det lyder godt 😉

    God weekend. Suk jeg er stadig på job og skal også afsted i morgen…

    Kh Karina

  2. Din stakkel! Arbejde lørdag? Forhåbentlig giver det noget i den anden ende. 😉
    Navnet Kimbiakat kom en dag, da jeg skulle lave et brugernavn til nikerunning.com, hvor man kan uploade sine løb til, ligesom man gør med Garmin i forskellige programmer. Jeg får nærmest præstationsangst for at finde på noget virkelig opfindsomt, morsomt og sigende – på en gang.
    SÅ – vi havde lige fået en swahili ordbog af min svigerfar – eller William havde – og så fandt jeg løb = kimbia og så de første bogstaver i mit navn. Yderst enkelt, men ikke lige til at gennemskue… og det bedste er, at ingen andre bruger det. 😉
    God aften til dig.
    Kh Katrine

Skriv et svar

