Tirsdagstur

Der er ikke så meget at bemærke til eftermiddagens sene tur. Det regnede fint, blæste lidt, og det var blevet ret mørkt, inden jeg kom af sted. Det blev til en kortere tur på lidt over 6 km, men det var ok. Jeg har mistet overblikket over mit program fra Smart Coach, nok mest på grund af travlhed i hverdagen, så jeg mest har trængt til lange langsomme ture, hvor jeg ikke skal tænke på noget. Men for at råde lidt bod på de tempoture og evt. intervalløb, som jeg mangler, gav jeg gas fra Stjernen og ned ad 6-vejen. Det går nemlig mere ned af bakke, så man kan virkelig få smæk på. Sådan føles det ihvertfald. Løb stræk op til min maks-puls, holdt den lidt og luntede pulsen ned igen. Det føltes fint, og det blev så det ekstra for i dag.

image

Jeg har ikke givet op på det med at løbe efter et program. Men jeg har erkendt, at det ikke skal være så stift for mig. Jeg skal løbe, som jeg har lyst den dag, og så tage tempoløb og andet “godt”, når det passer. Det, som er udfordringen i sådan en udgave, er, at jeg husker at få løbet andet end langt og langsomt.

Skriv et svar

