Dagens citat

Everything changed the day I understood that if I was to become a runner, I would have to run with the body I had.

Så sandt som det står der. Jeg er bundet af min genitik, min alder og min træning (eller mangel på samme i mange år), og det er de grundliggende forudsætninger, som jeg har i min bestræbelse på at blive bedre til at løbe. Chris MacDonald var inde på noget i den retning i programmet Ha’ det godt på Dr1 for et par uger siden.

superform

grafik fra Dr.dk/hadetgodt

Det er beroligende at få klarhed over nogle ting, især dem, som jeg ikke kan ændre på. Ellers kan det let blive en kamp op ad bakke og en win-loose situation.

Skriv et svar

