Hip hurra det har været min fødselsdag :-)

Og som en kær og gammel ven skrev til mig på min væg på Facebook:

Tillykke med fødselsdagen 🙂

Nu bli’r kvinder i din alder vel ikke ældre, sådan numerisk – så det er vel "bare" en årligt tilbagevendende festlig dag til din ære…

Tillykke alligevel – og hils hele familien

 

så har jeg nået en alder, hvor tallet ikke er vigtigt, nogle gange skal jeg endda lige tænke fødselsår, før jeg kan svare. Måske er det mere et udtryk for, at tiden går hurtigere nu, end da jeg var yngre? Men ihvertfald har tallet ikke været af betydning for mig længe. Måske kommer det også med alderen? 🙂

Men ihvertfald havde jeg en dejlig dag med forkælelse og lige som jeg ville have den, og en af gaverne var:

009 001

Jaaaaaaaaa, nye sko! Og lige dem, jeg havde ønsket mig.

En anden af gaverne var desværre ikke kommet, men det blev afsløret, at det var en ny pandelampe, som jeg så må vente lidt på. Det bliver spændende…..

Skriv et svar

