Uge 2, dag 1 med Smart Coach

pic 057

Det er så dag 1 i den anden uge med Smart Coach. Dagens tur skulle være 3 km i 7:03 min/km, som sidste uge. Men det er altså en for lille tur.

Det blev også til 8,5 km, og det gik bedre med at holde det gennemsnitlige tempo, som blev på 6:37 min/km. Jeg synes heller ikke, at det er hårdt, men er faktisk lidt træt i fødderne. Overraskende nok, for der plejer at skulle flere km til, før jeg bliver øm i fodsålerne.

Mine sko er en Nike+ Air Structure Triax, det er mit andet par, og ja, jeg overpronerer. Jeg er meget tilfreds med skoen, og jeg regner med, at det næste par, som snart skal købes som erstatning for det første par, som er stået af, også skal være denne model.

Der er plads i sålen til min Nike+ sensor, som registerer distance og fart, og som sammen med min profil på Nike+ running, giver adgang til at udfordre og blive udfordret til at løbe længere, hurtigere og oftere. Dét var min motivation i lang tid i starten, og jeg kunne ikke vente med at få uploadet mit løb, og derefter så se, hvor langt mine udfordrere havde løbet i mellemtiden. Så sensoren er altid på plads, og iPod’en er altid med.

Skriv et svar

