Dagens citat

Jeg har på et eller andet tidspunkt tilmeldt mig en mailservice på Runners World, hvor man får Daily kick in the butt.

I dag lød det:

There are as many ways to be successful as a distance runner as there are athletes. You have to develop a training schedule of your own.

Det giver mig lige med det samme den der panderynke, for hvad gør de af os, som ikke rigtig kan overskue at udvikle et træningsprogram selv? Jeg tror, at jeg bliver nødt til at blive ved med mit selvgenerende program lidt endnu, om ikke andet så for at få noget erfaring.

Skriv et svar

