Berlin Tiergarten

Så er vi et par dage i Berlin. Vi har talt om det i rigtig lang tid, og nu skulle det være. Løbeskoene kom med i tasken, for jeg har fået smag for løb på rejser.

Denne morgen listede jeg tidligt ud af hoteldøren, så manden og barnet kunne sove videre. Berlin – eller ihvertfald flere – var stået op og var i gang. Der er hedebølge her i disse dage, så det er varmt – meget varmt.

image

Løb fra hotellet og nordpå til Tiergarten medbringende et kort, så jeg havde en god chance for ikke at løbe vild. 🙂 Dejligt vejr, meget varmt allerede kl. 7, men der var skygge næsten overalt i Tiergarten, som er Berlins Central Park. Der var meget stille, kun gartnerne og andre løbere var at se. Løb en kort cirkel om Siegessäule, og ellers bare lidt rundt på må og få.

Fin tur. Jeg har meget opmærksom på omgivelserne, fordi det hele var nyt. Stoppede tre gange for at orientere mig på kortet.

image

 

Skriv et svar

